Träna naken!?

Hola! 
Alex här.

Jag har ganska panik om jag ska vara ärlig. Har inga shorts att träna i! Vad i all sin dar gör man då!? Tränar man naken? Hmm. Nej, inte jag iaf!
Förra träningen "ställde " jag mig på mina shorts samtidigt som jag trog i dom... Hur lyckas jag? De gick i alla fall sönder så nu står jag här. Utan några byxor. Var i en sportaffär idag faktiskt - utan att köpa några. Det är galet!
Men jag har ett par jag kan ha.. men det är så står att hela laget skulle kunna få plats i dom - samtidigt. ( Då är Zvinko, Anders, Robert och Ingmarie inräknade! :O )


Pjoo, pratade med Linnéa nyss. jag får låna av henne! :D Min dag är räddad! Eller ja, Träningen är!
Hoppas verkligen det går super för mina skoskav idag. Lägg märke till att jag sa MINA och inte MITT... Har ju flera stycken. Som dock börjar läka nu!

Måste keka något nu. Undra om jag kommer få håll? Antagligen...


Tjing på er, galningar. ♥
Puss&Kram, vi ses på plan ;D

Kommentarer
Postat av: romis

stor besvikelse från romans sida att du inte trejna naken axel!

2009-06-02 @ 11:04:01
Postat av: alex

kan verkligen tänka at du blev besviken... Förlåt vännen :(

2009-06-04 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0