Nathalie

hejsan alla glada:)
här händer det inte mycket nu förtiden :O har alla tröttnat att blogga på våran blogg?:O
jaja jag kan ju skriva lite kort om vad jag har gjort idag för de som är intresserade.
började att jag åkte till skolan för att jobba med mitt projektarbete som skall vara klart nu på fredag och jag har massor kvar:O
jag är nu nästan klar med själva produkten nu är de bara den hemska uppsatsen på miljoner sidor som skall skrivas, börjar bli lite stressad över den, någon som har lust att komma och skriva den istället för mig? (A)
jag kan ju säga att jag är lite glad för igår var det exakt en månad kvar till studenten :D:D
ne nu kan jag inte sitta här längre måste skriva klart
 

puss och kram Nathalie♥

Kommentarer
Postat av: alex

fandå. jag var ju så sugen på att skriva åt dig :D

2009-05-07 @ 17:35:12
Postat av: Nathalie

de är lugnt alex du kan komma och skriva det istället det skall ju ändå in imorgon så du har några timmar på dig;)

2009-05-07 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0