EEEY JOSSAN......!

Eeeey, Jossan, nu tycker jag att det är dags för en skytteliga update... det var ju ett tag sen. ;)
När jag sa att du bara skrev skytteligan och inget annat, så menade jag ju inte att du skulle sluta heeeeelt.
 
Haha förövrigt grymt bra match idag mot säve! 6-1, riktigt bra kämpat!!!! Vi var ju typ bara på deras sida hela tiden. Nej detta var bra, nu fortsätter vi såhär och så tycker jag att Bengan ska göra "come back" på träningarna.
 Ha ett fortsatt bra liv!

(ett roligt motto: bättre att ha 10 stockar i skogen än en stock i röven! ) HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA min humor.

/ edman

Kommentarer
Postat av: alex

du är knäpp.

2009-06-15 @ 17:14:04
Postat av: Anonym

Haha jag har inte orkat^^ jag har inte ens koll på vilka som jag har skrivit in, får la göra en update idag efter matchen idag

2009-06-16 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0