Alleballe.

Tjo! ♣

Det är alex som skriver. Yes, på självaste valborgsmässoafton! 

Idag fick vi ledigt från träningen! Det var skönt, och mycket lägligt! Vad gör alla ikväll?  Själv ska jag träffa taxichaffisen. Det betyder Linnéa. Hon ska köra sin kusin hem ikväll. Nej inte ikväll, mer inatt eller tidigt morgon. Det beror på vad man har för vanor så att säga!

Jag tycker det känns väldigt konstigt att det inte är match på aaaslänge nu! Man har liksom vant sig vid att det är match stup i kvarten! Kanske att min mor är snäll o ger mig ett nytt objektiv i helgen, och då är jag grymt sugen på att fota matchen mot Häcken! Fast då skolkar jag ju från träningen... Jag får se hur det blir! :D - Damerna spelar mot Romelanda också - det är verkligen en match jag vill se! Störande att allt är på söndag eftermiddag...

Nu måste jag fortsätta städa i detta solsken! Vi syns gubbar. Ni är bäst!

Puss&Kram,
- alexandra. ♥

Kommentarer
Postat av: Natta u

Alex matchen mot romelanda är ju kl 3 så den hinner man ju att kolla på innan träningen:D

2009-05-02 @ 12:07:20
Postat av: alex

ja det viste jag! ;) men häcken och träningen är på samma tid!

2009-05-02 @ 18:28:28
URL: http://alexandraidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0